mobilen driller

Mit mobilabonnoment driller

I tidligere indlæg har jeg skrevet om mine overvejelser omkring valg af mobiltelefon og mobilabonnement. Nu er den gal igen. der er flere gange hvor jeg ikke har nogen dækning på mobilen og derfor ikke kan høre eller tale til dem som er i den anden ende af røret. Jeg synes selv jeg betaler dyre domme for min telefon og mit abonnement, men servicen skal jeg kigge langt efter. Derfor har jeg besluttet at skifte selskab igen, og denne gang er prisen i fokus.

Jeg har læst på forskellige mobilselskaber sider og forskellige sider på nettet for at finde ud af hvad jeg skal vælge, og kan hurtigt konkludere at der ikke er blevet nemmere at vælge mobilabonnement. Mange selskaber i dag tilbyder forskellige tillægstjenester som streaming, musik og forskellige magasiner, som alt sammen ligger i de forskellige abonnementer. Men i og med jeg har fuld fokus på prisen frem for tillægs tingene, så er det ikke den slags abonnementer jeg går efter.

Lavprisselskaber bliver mere populære

Mange lavprisselskaber bliver mere populære, da forskellen stort set kun er de forskellige tillægstjenester. Så hvis man blot ønsker et abonnement med taletid, data og fri sms er disse lavprisselskaber det rigtige valg, er jeg kommet frem til. Hvis man kigger på forskellige kundeanmeldelser på disse selskaber, ses det også tydeligt at mange af kunder er tilfredse. Hvis vi f.eks. kigger på kundeanmeldelser af CBB, er der flere som er tilfredse med den hurtigste responstid der er ved kundeservice. Ligeledes har CBB mobil også vundet forskellige priser for bedste teleselskab, som blandt dækker over kundeservicen, dækningen og den generelle oplevelse af selskabet.

Jeg har besluttet mig for at skifte til cbb og det ser jeg frem til. Udover at jeg få mere data i mit abonnement, så spare jeg ovenikøbet også 600 kr om året. Det må siges at være en win/win situation.